Ansætte din første forretning personlige assistent: Nogle retningslinjer for vellykket ansættelse

Leje de første personlige business assistent er en spændende tid for nye virksomhedsejere. Det betyder, at virksomheden gør godt nok at virksomhedsejeren kan ikke længere holde effektivt med kravene i den nye virksomhed. Salg eksploderer, og tiden bliver af allerstørste betydning. Planlægning af business gøremål og personlige gøremål kan blive meget krævende og komplekse. Dette er tiden nye virksomhedsejere ofte befinder sig i betragtning af en personlig virksomhed assistent.

En personlig virksomhed assistent adskiller sig fra en gejstlig arbejdstager eller sekretær, som tolden er mere forskelligartet for en personlig assistent. En personlig assistent vil gøre hvad er nødvendig for at gøre virksomheden til at køre problemfrit og vil gøre hvad der er nødvendigt at gøre virksomhedsejeren liv køre problemfrit også. Selv om en personlig assistent normalt også udfører kontorpersonale og maskinskrivere opgaver, en personlig assistent er mere en “tusindkunstner” end nogen anden form for medarbejder og opgaver kan omfatte personlige gøremål gjort for arbejdsgiveren.

Valget af en personlig assistent bør derfor have yderst af overvejelse. Her er en liste over mulige kvaliteter til kigge efter, når du vælger en personlig assistent:

Fleksibilitet af tidsplan: de timer, en personlig assistent værker kan være meget varieret, afhængig af behov for virksomhedsejeren. Disse timer kan omfatte nogle nætter og weekender Hvornår kan opstå sociale aktiviteter og forretningsmøder.

Fleksibilitet af personlighed: en god personlig assistent behov en fleksibel, let går personlighed, som kravene, som jobbet kan være ganske stressende, såvel som forskellige.

Evne til at multi-opgave: da opgaverne er mangfoldige, multi-tasking evner er en absolut nødvendighed.

Evnen til at Bond og arbejde godt med andre: personlig assistent vil blive udsat for alle involverede i mange måder inden for virksomheden, såvel som virksomhedsejer og klienter. En mulighed for at etablere relationer let med andre er obligatorisk.

Evnen til at lære hurtigt og effektivt: en personlig assistent bliver nødt til at komme ind i en forretning og lære hver pligt ret hurtigt og effektivt. Der kan være en stor indlæringskurve, afhængigt af business og behov af virksomhedsejeren.

Kendskab til Office procedurer og andre procedurer knyttet til virksomheden: uden noget forudgående kendskab til office procedurer og rutinemæssige procedurer, der er unikke for virksomheden ansætter assistenten, opstå problemer normalt.

En god arbejde historie: at have en personlig assistent, der rapporterer for at arbejde sporadisk eller er ofte sent, med mange fravær, vil kun medføre frustration samlede for virksomhedsejeren og skabe mere arbejde, ikke mindske arbejdsbyrden.

Evnen til at bruge dom og arbejde med lille tilsyn: en god personlig assistent skal være selvstædigt, gør mange af deres egen dom opkald om virksomheden.

Lederegenskaber: der bliver afgifter påkrævet og gøremål givet den personlige assistent, som vil kræve at tage ansvaret for andre til tider, og opstilling af mål.

Organisatoriske færdigheder: med mængden af gøremål og mangfoldighed af gøremål kræves af en personlig assistent, et godt vil have høje ende organisatoriske evner, vil være i stand til at prioritere effektivt, og vil ikke lider af “Analyse lammelse”, men vil være i stand til at træffe beslutninger hurtigt og effektivt.

Selvtillid: en god personlig assistent skal være bevidst om egne behov og behovene hos andre, og vil have til at stå ved beslutninger uden opbakning ned, derfor tillid til sig selv og deres beslutninger er nødvendige.

Kunde Service færdigheder: mange af de gøremål, som en personlig assistent udfører vil bringe assistenten i direkte kontakt med klienter, der derfor stor kunde service færdigheder er også obligatorisk.

Ejeren af en virksomhed søger at ansætte en personlig assistent skal kigge efter de ovennævnte kvaliteter og også bruge deres egen intuition om en person, der søger for denne holdning. Virksomhedsejeren bør også søge at ansætte nogen hvis personlighed og mål masker med deres egne, som personlig assistent og erhvervslivet ejeren vil tilbringe mange timer hver dag sammen, og skal være “enige” om vigtige spørgsmål.

Det er også vigtigt, når leje en personlig assistent til at bestemme, hvor meget virksomheden har råd til at betale en personlig assistent, og også være realistiske omkring omkostningerne ved en “kvalitet personlige assistent”. Mange personlige assistenter vil arbejde til rimelige priser, afhængigt af det land, hvor virksomhedsejeren og assistent bosat. Dette normalt oversætte ikke til “mindsteløn krav”, men som mangfoldigheden af jobbet selv ville kræve en højere lønskala for at tiltrække mere talentfulde ansøgere til stillingen. En god tommelfingerregel er at betale så “højt som muligt” mens der stadig opholder sig inden for budgettet for virksomheden.

Efter alt, i en situation som søgen efter en kvalificeret, pålidelig, energiske personlig assistent, “billige er ikke altid bedre”.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *